Sytykkeen verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta voi jättää kysymyksiä sekä nimellistä tai halutessaan nimetöntä palautetta. Kiitämme kaikista saaduista palautteista ja kysymyksistä! Verkkosivujen kautta laitettuihin kysymyksiin vastaamme aina suoraan kysyjälle, mutta osa kysyjistä ei jätä yhteystietoja, mihin voisimme vastauksen jättää. Tässä postauksessa laitamme vastinetta muutamiin yleisimpiin kysymyksiin ja kehittämisehdotuksiin, joita olemme saaneet, mutta joihin emme ole voineet vastata, koska yhteydenottolomakkeeseen ei ole jätetty yhteystietoja:
- Myymälään on toivottu mahdollisuutta hakea lahjoitustavara kotoa. Vastaus: Meillä ei valitettavasti ole resursseja hakea tavaraa ihmisten kotoa. Tämä vaatisi enemmän sekä henkilökuntaa että kuljetuskapasiteettia.
- Myymälän pihalle on toivottu laatikkoa lahjoitustavaroille, jonne voisi tuoda tavaraa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaus: Olemme kokeilleet vuosien varrella useita eri tapoja tavaroiden vastaanottoon. Valitettavasti ulos ei ole mahdollista jättää laatikkoa lahjoitustavaroille, koska tällaiset keräyspisteet ovat aiemmin meillä olleet ilkivallan kohteena. Meille on myös tärkeää, että teemme vastaanottotarkistuksen tavaroille ja siten olemme kokeneet hyvänä käytäntönä erillisen vastaanottotilan, jossa voimme tarkistaa, voimmeko kyseiset lahjoitustavarat ottaa vastaan.
- Monissa palautteissa on kiitetty myymälän siisteydestä sekä tuotu esiin kauppa-asiointipalvelun tärkeyttä. On myös ehdotettu toimintamme laajentamista monenlaisiin toimintoihin, jotka eivät tällä hetkellä kuulu Sytykkeen palveluiden piiriin. Vastaus: Otamme mielellään vastaan kehittämisehdotuksia. Uusia toimintoja pohtiessamme tarkistelemme aina, ovatko ne toimialaamme kuuluvia ja mihin kohdennamme resurssejamme.
Palautteista kiittäen ja hyvää syksyä toivotellen Sytykkeen väki